mandag 2. desember 2013

Panfus chat er til undergang dømt

Hei pandaer :(

Ja....hallo pandaer... :(


Panfus chat er stengt..tydeligvis for evig....

Spørsmålet er bare hvorfor........ Min teori er at panfu har tapt en del penger....slik at de ikke lenger har råd til å f.eks oversette den originale panfu bloggen. Og slik at de ikke har råd til å betale moderatorene. Og dette tror jeg bare er noe som har skjedd med norske panfu....ettersom det virker som aktiviteten osv er i full standard i andre land.

Selvsagt kan det jo være en annen grunn....men hvis min teori stemmer...så har de tapt penger av den grunn til at pandaer ikke spiller noe spesielt mye på panfu lenger.....


De kunne jo bare gjøre det som de gjorde i starten som jeg husker....de sendte reklame på tv. Da kunne de sikkert få inn mange nye spillere. Men det har de kanskje heller ikke råd til.

Så ja...det er jo ikke sikkert din teori stemmer da supermathias. 

Ja jeg er klar over at jeg kan ta helt feil....

Får bare håpe de ikke avslutter det norske panfu......så mye som vi har oppnådd...


Jeg tror ialfall jeg skal lage meg en engelsk panda..og sjekke litt rundt med den på det engelske panfu. 

Det skal jeg også gjøre.


Ja....alle lyder er borte...alt er tomt og dypt som en brønn....

Ja...la oss spille sammen på det engelske panfu...kanskje det til og med blir en helt ny start. For det norske panfu har helt mistet mening....ingen chat: ingen mening med noe av spillet....

Og ihvertfall ikke når det er ONLINE!
Men slik er det blitt....det norske panfu har som en kan utrykke: kræsjet i et isfjell som titanic...og snart synker det kanskje helt til grunn......Det var noen fantastiske tider vi hadde sammen..med alle de gode pandaene. Pandu hadde slik en god kommunikasjon. Alle bloggerne blogget sammen i fred og harmoni.


Men atter er disse dager over for evig og evig og evig og evig...


Jepp! desvverre :(

Om noen faktisk skulle av en eller annen merkelig grunn skulle lese dette... og at den som leste dette faktisk var en panda fra gamle gode panfu....da vil jeg si: hvil i fred. 


ja...R.I.P panfus chatt...og snart kanfu hele panfu


R.I.P panfu


Over.....og over.... opp mot høye fjell og ut i den svarteste natt

Den supre mathias og den grønnkledde chali


RIP

R.I.P=Ro i panfu


Men ikke glem å tenke positivt..for dette er kanskje bare begynnelsen...for oss og kanskje deg som leser.


R.I.P

1 kommentar:

  1. Haha, morsomt at vi kan se tilbake på gammelt arbeid. TopCat her forresten. Går bra med deg Super?

    SvarSlett

DU ER HJERTELIG VELKOMMEN TIL Å KOMMENTERE PÅ BLOGGEN VÅR. VI VIL FJERNE KOMMENTARER SOM INNEHOLDER STYGT SPRÅK.