onsdag 26. januar 2011

panfublogg i farta

ET BILDE AV PANFU.
Hei han som skriver med blå farge det er meg supermathias. Og jeg som skriver med grønn farge er sønnen til supermathias:  chali.  Det stemmer jeg heter chali. Er ikke det et fint navn hm?  Vel nok om det sønn.  Vel jeg er presidenten av panfu så vist dere lurer på hvordan er president har det.  Bare spør meg.  Etter vert kommer dere til og skjenne meg bra.  Vel jeg er skikkelig populær.  Men det vil jeg ikke snakke om nå.  Men kjæresten min er dø, moren min er dø, søsteren og broren min er også døe.   Men det er heller ikke noe og snakke om. Men panfu er et rart sted dere bør være glade vist dere bor på panfu.  Panfu er et veldig gammelt sted.  På panfu har det vært mange konger også ble det president på panfu. Men før jeg ble president var jeg også rik.  MEN PANFU ER ET FANTASKTISK STED.  HER ER DET RENE KJÆRLIGHET ROMANTIKK OG STORT VENNSKAP.    PAPPA ALL DEN BABLINGA GJØR MEG SKIKKELIG TRØTT JEG GÅR OG LEGGER MEG!  OK GUTTEN MIN!  VEL JEG VIL AT DERE SKAL VITE AT JEG ER PÅ PANFU TIL FØLGENE TIDER:  14.00 TIL 17.00  .CA VÆR DAG SÅ HUSK DET. OG SØNNEN MIN FOR IKKE LOV TIL OG GÅ UT AV SLOTTE FORDIG: HAN ER SPESIELL. SÅ VIST DU VIL SE SØNNEN MIN ER HAN INNI SLOTTE ELLER PÅ GÅRDSPLASSEN OG LEKER.  MEN HAN GÅR IKKE PÅ SKOLE.  HAN ER BARE FEM ÅR.  HAN HAR FORRESTEN ALTID MED SEG EN SIKKERHETSVAKT. 



OVER OG UT SUPERMATHIAS .........OG CHALI SOM SOVER.

PS. IKKE VEKK HAN.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

DU ER HJERTELIG VELKOMMEN TIL Å KOMMENTERE PÅ BLOGGEN VÅR. VI VIL FJERNE KOMMENTARER SOM INNEHOLDER STYGT SPRÅK.