søndag 24. april 2011

JEG ER UTESTENGT FRA PANFU FOR AAALTID!

HEI PANDAER (SUFS) Trist fjes

JEG ER UTESTENGT FRA PANFU, F-F-FOR ALTID!

VEL DA KAN JEG SI AT JRG SLUTTER PÅ PANFU. JEG SYNES DET VAR ET VELDIG GØY SPILL. JEG KOMMER NOK FORTSATT TIL OG BLOGGE, MEN IKKE TIL OG SPILLE PANFU MER. TENK DERE DET DA PANDAER, VILLE DERE LIKSOM HA OPPLEVD DET. KANSKJE DERE IKKE BRYR DERE, MEN DET GJØR JEG!

JEG SYNES SYNN PÅ DEG PAPPA! Trist fjes

MEN MEN, DET VAR JO MIN EGEN FEIL. JEG TRODDE MANN BARE BLE UTESTENGT FOR ALLTID VISST MANN JUKSA PÅ PANFU. MEN NEIDA! MEN DA VET DERE DET PANDAER, DERE SER MEG ALDRI MER PÅ PANFU LENGRE.  DET VAR GØY SÅ LENGE DET VARTE. MEN NÅ TAR ALT SLUTT.

MEN JEG VIL BARE SI HADE!

DET HAR VÆRT VELDIG MORSOMT OG SPILLE PANFU, I TO ÅR. MEN JEG MÅTTE JO SLUTTE EN GANG.

MEN JEG VILLE BARE FINNE UT HVA SOM SKJEDDE MED BITTERLAND OG DET.

MEN PAPPA DU KAN LÅNE MIN PANDA, MEN DU KANN IKKE FÅ VITE PASSORDET.

DET ER VELDIG SNILT SØNN. VEL ENDA EN GANG:

HADE!

JEG SKULLE BARE SPILLE CITY RUNNER. JA MEN DET VÆRSTE ER AT JEG MISTER ALLE VENNENE JEG HAR FÅTT PÅ PANFU. JEG GRÅTER PÅ EKTE, JEG TULLER IKKE EN GANG.

UÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!

ØØØ? PAPPA, ER DET IKKE LIT FLAUT NÅR EN VOKSEN MANN GRINER!

JO DET ER DET! MEN I VIRKELIGHETEN ER JEG EN GUTT. SÅ PANDAER.

HADE. JEG VIL GJERNE SI HADE TIL VENNENE MINE.

JEG HADDE EN BESTEVENN OG DET VAR HENL.

JEG HADDE MIN NEST BESTE VENN:

HADHAD, OG ALLE PANDAER!

HADE PANDAER:


HADE!! Trist fjes



HER HAR DERE ET SISTE BILDE AV MEG:


OI, JA JEG MÅ KANSKJE VISE DET IMORGEN.

MEN FARVEL PANDAER.




HADE!!


HER HØRER DERE MITT SISTE GRÅT:


UÆÆÆÆÆÆÆÆ, Trist fjes Gråtefjes

DET VAR SYNN DA PAPPA, MEN PANDAER VI KOMMER NOK TIL OG BLOGGE MER HER PÅ PANFU, VISST IKKE BLOGGEN FJERNES DA!


OVER OG UT

SUPERMATHIAS SOM ER MEEEEEEEGA TRIST OG LEI SEG, DET VÆRSTE SOM HAR SKJEDD PÅ PANFU I LIVET HANS.

OG EN CHALI, SOM SYNES SYNN PÅ SIN FAR.


PS, VISST DERE SYNES SYNN PÅ MEG (NOE SOM SIKKERT INGEN GJØR UNTAT CHALI)

SÅ KANN DERE JO SKRIVE DET SOM EN KOMMENTAR I BLOGGEN. Trist fjes


MEN HADE PANDAER!

13 kommentarer:

  1. pappa jeg synnes begga syn på deg jeg fik ikke en gang sakt hade men du kan jo lage en ny panda vel over og ut toppcatt som griner seg i jel

    SvarSlett
  2. supermathias hvror ble du utestengt av panfu suk jeg gråter du var en av mine beste venner og ikke jeg vik sakt hade og jed gleddet meg veldig til og møte deg igjen mens du bare ble ute stengt suk Stiangul

    SvarSlett
  3. VEL, JEG BLE UTESTENGT FORDIG JEG SNAKKA STYGT.

    JEG HAR SENDT MAIL TIL MODERATORENE OM DE KUNNE FÅ MEG TILBAKE. MEN DE SIER BARE NEI!

    DESVERRE SÅ ER DET SLIK.

    SvarSlett
  4. ok men supermathias kan jeg være president nå

    SvarSlett
  5. NEI! HENL SKAL KANSKJE BLI DET!

    SvarSlett
  6. JA MEN JEG ER JO UTESTENGT FOR AALTID!

    SvarSlett
  7. Hvordan i all verden kunne du snakke stygt?!

    Det står jo med klar skrift under spille vinduet: "Mobbe og bannevarsel", jeg ser det i hvertfall hver gang jeg logger inn, men du, hva var det liksom som skjedde? Du skjønner det at hvis du ble utestengt for noe som ikke er begått... Ja da ligger Panfu riktig ille, du kan, i visse tilfeller forlange samtale loggen til pandaen din, slik at du selv kan gå gjennom hva du sa, og prøve å forklare deg ut av dette problemet... Jeg har også blitt utestengt fra Panfu, en gang, gjett hva som var grunnen! Jeg ble utestengt for å HJELPE en annen panda, fy søren så sint jeg ble den gangen, jeg kunne ha eksplodert den gangen, litt av en dag på Panfu. Men du, hvis det viser seg at det du sa ikke var så alvorlig, kan du forlange pandaen tilbake, det har seg nemlig slik at norske nettsider holder seg til sine egne regler, der står det blant annet at banneord, IKKE er nok til å få en spiller utestengt, det står st en spiller må ha snakket noe som faktisk er straffbart, det står det også i reglene, i verste tilfelle kan du forlange Panfu slettet fra internettet for brudd på egne regler, det er i ferd med å skje med Club Penguin, vær glad du ikke er medlem der! Moderatorene der er my strengere enn moderatorene på Panfu, sier du et eneste stygt ord, er du utestengt for alltid, og jukser du, vel, da blir du ihvertfall utestengt. På Club Penguin kan man heller ikke skrive lange setninger som på Panfu, hvis du skal drive en lang samtale må du skrive det i to deler.

    Prøv å få tak i samtaleloggen til pandaen din, du har retten til dette som medlem av Panfu, hvis de nekter å gjøre dette, har de ikke rent mel i posen, dette er vanlig oppførsel for de nettsidene som bryter sine egne regler.


    Over og ut for denne gang!

    Shaun.

    SvarSlett
  8. veldig trist at du ble utestengt fra panfu. (suk suk)

    SvarSlett
  9. MEN JEG SNAKKA IKKE MED NOEN, JEG BARE SA DET I LØSE LUFTEN! MEN JEG VISSTE IKKE AT MANN BLE UTESTENGT FOR ALLTID VISST MAN SA NOE STYGT!

    MEN DE SA AT JEG VAR UTESTENGT. OG FORRESTEN, JEG ER MEDLEM PÅ CLUB PENGUIN! BLE DET FØR JEG SPILTE PANFU, MEN DER KANN JEG SI HVA JEG VIL BARE DET ER PÅ NORSK, FOR DE SKJØNNER IKKE NORSK.

    SvarSlett
  10. ok, men prøv å ikke gjør det, fordi at jeg er også medlem der, og jeg rapportere alle som snakker stygt...

    SvarSlett
  11. Supermathias bare prøv og logge inn vær dag!!!
    Og forresten hva var det du tenkte på når du skulle skrive noen stygt???

    SvarSlett

DU ER HJERTELIG VELKOMMEN TIL Å KOMMENTERE PÅ BLOGGEN VÅR. VI VIL FJERNE KOMMENTARER SOM INNEHOLDER STYGT SPRÅK.