fredag 7. desember 2012

Snart er det jul!

HALLO PANDAER

LENGE SIDEN SIST, MEN NÅ ENDELIG ER VI HER! JEG OG CHALI HAR VÆRT GANSKE SÅ LENGE FRA PANFU I DET SISTE, MEN JEG HÅPER AT DET GÅR BRA. DET VIL DESSVERRE FORSETTE MED FÅ INNLEGG. MEN JEG ER BLITT LITT LEI AV PANFU, MEN JEG SPILLER DET FORTSATT DA. JEG HAR I DET SISTE SPILT PÅ CLUB PENGUIN. :)


VEL, JEG SPILLER PÅ PANFU VÆR DAG FOR Å SJEKKE KALENDER OG LEVEL MASKIN OG SLIK. HE HE... JEG SYNES DET ER GØY MED PANFU, OG DET HAR JO SKJEDD MASSSE I DET SISTE. BARE SYNN AT DET ER FÅ ANDRE BLOGGERE. :(

JA DET ER TRIST, MEN NÅ SOM DET ER EN STUND SIDEN JEG HAR VÆRT PÅ PANFU SÅ DRAR JEG DIT NÅ!

OG JEG BLIR MED DEG!!

HOPP OG HEI LEVERPOSTEI



CHALI OG SUPERMATHIAS 





JADA, SUPERMATHIAS OGSÅ! (SIKKERT)

SLUTT NÅ DA, KOM IGJEN VI HAR MYE Å GJØRDE! 

2 kommentarer:

  1. Ja det er ikke lenge igjen til Jul :). Holder akkurat på å skrive en Julehistorie jeg skal publisere på Julaften :D. Ja det er ikke lett å være aktiv på Panfu hele tiden. I det minste er dere heldigere enn jeg er, skolearbeidet og alt det tar opp all tiden jeg har til overs så jeg har ikke tid til å være på Panfu noe særlig :/. Jeg savner det jo litt, spesielt savner jeg den tiden da mangen av vennene jeg har på Panfu var aktive :/. Men nok om det! Har fått fastsettet datoen når jeg skal starte den nye sesongen av blogghistorien min; nemlig 1. Januar neste år. Det vil si nyttårsaften. Husk å svippe innom bloggen min i fremtiden når jeg publiserer Julehistorien ;)! Det hadde også vært spennende om dere kan skrive en blogghistorie som dere kan publisere på bloggen deres :). Leser innleggene jevnlig, så en Julehistorie hadde vært morsomt :).


    Da ses vi!

    Shaun.

    SvarSlett
  2. Ja, jeg skal svippe innom bloggen din når du publiserer julehistorien selvfølgelig! ;)

    Og kanskje publiserer vi også en julehistorie. :)

    Hopp og hei leverpostei

    Supermathias og chali

    SvarSlett

DU ER HJERTELIG VELKOMMEN TIL Å KOMMENTERE PÅ BLOGGEN VÅR. VI VIL FJERNE KOMMENTARER SOM INNEHOLDER STYGT SPRÅK.