tirsdag 5. mars 2013

ET INNLEGG HER....ET INNLEGG DER

HEI PANDAER

VI HAR IKKE FÅTT SKREVET NOEN INNLEGG PÅ EN GANSKE LANG STUND NÅ. JEG ER LITT LEI AV PANFU OG BLOGGING...

VEL.  JEG ER IKKE LEI AV PANFU. MEN JEG ER LEI AV BLOGGING...

DERFOR HAR JEG BESTEMT MEG FOR Å TA EN GANSKE LANG PAUSE FRA PANFU OG BLOGGING. CHALI ER DEN SOM SKRIVER HER IMENS NÅR JEG ER BORTE.  

JEPP! :D 

DETTE BLE ET KORT INNLEGG! JAJA....JEG SKAL JO UNDERHOLDE BLOOGGEN LIT JEG. :D


VI SNAKKES SENERE....IALFALL MED MEG....

HOPP OG HEI LEVERPOSTEI

SUPERMATHIAS OG IKKE GLEM CHALI DEN UTVALGTE!

DEN UTVALGTE???

JEPP! :D

MYE SMILEFJES DU SKULLE VISE.... :I

JEPP! :D

-_-


:D




5 kommentarer:

  1. Høres trist ut at dere har blitt lei av bloggingen :(. Hva med å prøve å starte en egen blogghistorie på bloggen deres? Det hadde jo vært kjempegøy :D! Det finnes ingenting mer underholdende for en blogger enn å prøve å sette sammen en spennende og utfordrende (med utfordrende mener jeg at det er litt utfordrende å skrive en historie og få frem en rød tråd)blogghistorie som kan publiseres på bloggen :). Hvem vet? Dere kan jo til og med starte en hel SERIE med blogghistorier slik jeg har gjort på Shaunogvenner :), det hadde vært helt supert :). Fantasy og Science Fiction er spesielt spennende å lese :). Personlig har jeg startet en veldig lang serie av blogghistorier som vil bli publisert på bloggen min i månedene fremover. Dere kan jo alltids finne på en blogghistorie :). Bare tenk på hvor morsomt og utfordrende det vil bli :D, spesielt hvis dere vil skrive en skikkelig lang historie som gjerne skap publiseres en gang i mellom. Det er opp til dere, men det hadde vært helt supert om dere hadde startet deres egen blogghistorie :D.


    Hilsen Shaun.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er jo en ide. Vi skal tenke på det. Kanskje noe i framtiden. :)

      Slett
  2. Ja det er jo en ide. Vi skal tenke på det. Kanskje noe i framtiden. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Høres spennende ut :D! La meg få vite hvis det blir noe av det :). Personlig er jeg midt i skrivingen av den neste blogghistorien, men jeg er fremdeles på planleggingsstadiet :P.


      Shaun.

      Slett
    2. Ok. Ja det har vært en ganske så lang pause nå. Vi er straks tilbake. Og jeg tror nok det blir noe av dette. ;)

      Hilsen supermathias

      Slett

DU ER HJERTELIG VELKOMMEN TIL Å KOMMENTERE PÅ BLOGGEN VÅR. VI VIL FJERNE KOMMENTARER SOM INNEHOLDER STYGT SPRÅK.