fredag 10. mai 2013

Pauser på kryss og på tvers

HEI ALLE SAMMEN!

I DAG ER DET BARE JEG SOM BLOGGER. CHALI ER IKKE HER AKKURAT NÅ. OG SOM DERE ALLE VET SÅ HAR VI HATT MYE PAUSER DETTE ÅRET. IKKE MANGE INNLEGG NEI. :O SHAUN GA MEG ET TIPS OM Å LAGE EN BLOGGHISTORIE. EGENTLIG GANSKE GOD IDE. 

SÅ JEG TENKTE: AT JEG SKULLE TENKE. :P FORDI: JEG IKKE HAR PEILING PÅ HVA JEG SKAL SKRIVE OM ENDA. MEN JEG MÅ NOK BRUKE EN DEL DAGER PÅ Å TENKE. SÅ JA:

MER INFO SENERE: :D


OVER OG UT

SUPERMATHIAS (JEG ER SUPER-DUPER! :D)

1 kommentar:

  1. Ja jeg vet hvor vanskelig det kan være å starte en blogghistorie sånn helt fra scratch av :P. Men det er det som gjør det så spennende og morsomt å blogge: Nemlig utfordringen ved å finne opp en god tidslinje, starte historien og komme med ideer til fremtidige hendelser i historien. Mitt forslag dersom du vil skrive en blogghistorie som ikke er for komplisert, å komme med noen gode og spennende scenarier du kan skrive om, eksempler på dette er jo for eksempel slik jeg planlegger nå hva som vil skje dersom en asteroide er på vei mot Jorden. Det er så mangen ting man kan skrive om at det er helt ekstremt noen ganger. Men det viktigste forslaget er at du leser så mangen blogghistorier som mulig for å samle inspirasjon og ideer til din egen blogghistorie. Og før du vet ordet av det har en tidslinje og da er det bare å la fantasien få fri flyt :). Det er ingenting som er for mye, ingenting er for lite :). Men det er jo opp til deg som blogger hva du vil skrive om ;). Blir spennende å se hva du kan komme opp med :).


    Shaun.

    SvarSlett

DU ER HJERTELIG VELKOMMEN TIL Å KOMMENTERE PÅ BLOGGEN VÅR. VI VIL FJERNE KOMMENTARER SOM INNEHOLDER STYGT SPRÅK.