tirsdag 14. juni 2011

ENDA MER STEMMING PÅ DE SISTE FIRE

HEI PANDAER

NÅ BLIR DET ENDA MER STEMMING. OG DET SER DERE KANSKJE. NÅ ER VIRKELIG TIDEN INNE FOR OG STEMME. MEN NÅ ER DET IKKE SOM KOMMENTAR. MEN DET ER OG KLIKKE PÅ EN RUNDING TIL HVILKEN BLOGG DERE VIL STEMME PÅ OVER DETTE INLEGGE OG UNDER SKRIFTEN SUPERMATHIAS. (BLOGGENS NAVN)  OG SÅNNE OPGRADERINGER SOM DERE SER DER KOMMER JEG TIL OG JOBBE MED VIDERE.

DET ER GØY OG FÅ VITE HVA DERE SYNES. OM VÅR BLOGG OG ANDRE BLOGGER.
DET ER BRA FOR OSS OG ANDRE. DET ER GØY. VINNEREN FÅR OGSÅ PREMIE FRA OSS. OG DA SNAKKER JEG OM MASSE SKRYT SOM DERE FÅR PÅ BLOGGEN. OG AT VI SKAL LA VINNEREN VINNE MOT OSS MANGE GANGER I FIRE BOOM SÅNN AT VINNEREN FÅR MASSE PANDAMYNTER. OG JEG KAN NOK TENKE MEG HVEM SOM VINNER.

DET KAN JEG OGSÅ. MEN HVEM VET. OG FORRESTEN BLIR DET EN ANDRE OG TREDJE PLASS OGSÅ. MEN FJERDE PLASS FÅR INGEN PREMIE. BARE FØRSTE ANDRE OG TREDJE. DETR ER VELDIG HYGGELIG AT DERE VILLE SVARE MED KOMMENTARER OG STEMME. DET LIKER VI OG JEG HÅPER AT DERE LIKTE IDEEN OM KONKURANSEN. DEN LIKTE IALFALL JEG.

JEG SYNES AT HELE KONKURANSEN ER INTERESANG KUL GØY OG FIN. DET SOM ER SÅ GØY MED KONKURANSER ER RETT OG SLETT OG DELTA. OG DET GJØR IKKE NOE AT DU TAPER. FOR DET ER FINT OG VISE ANDRE HVA DU DUGER TIL. SÅ HUSK DET PANDAER. DET ER VIKTIG.

OG VISST DU HAR TROEN PÅ DEG SELV KAN DU KLARE ALT. BARE DU TØR OG FULFØRE PRØVE OG TENKE TRO ØNSKE OG VÆRE SIKKER PÅ AT DETTE KAN DU KLARE. OG FORRESTEN SÅ HADDE  JEG TENKT OG HA MED YEA SOM OG KUNNE STEMME PÅ MED DE FIRE. MEN INGEN HADDE STEMT PÅ HAN (DESSVERRE YEA). MEN JEG SYNES AT YEA KANSKJE KAN FÅ EN LITEN TRØSTE PREMIE.

JA DET HADDEVÆRT FINT. OG FORRESTEN  VISSTE VI IKKE OM VI SKULLE TA MED KRYCKY ELLER STIANGUL. SÅ VI KASTA TERNING FOR VER PERSON OG STIANGUL FIKK HØYEST TALL. SÅ SORRY KRYCKY OG FORRESTEN HAR HUN KJEMPE KUL BLOGG. SÅ VET DERE HVA JEG SYNES AT DERE BURDE TA EN TITT PÅ HUNN SIN BLOGG ASSÅ.

JA DET SYNES JEG OGSÅ. DEN BLOGGEN ER FANTASTISK. SÅ FÅ ØYA PÅ SKJERMEN OG SE PÅ HENNES BLOGG.

JA JEG ER HELT ENIG.


VEL KOS DERE MED ENDA MERE STEMMING. OG HUSK NÅ ER IKKE STEMMINGA MED KOMMENTARER.


OVER OG UT

SUPERMATHIAS OG CHALI

11 kommentarer:

  1. Hei supermathias!! jeg skule bare si deg du vet flofy123? hvis du vet hvem det er så er hun tilbake på panfu å jeg og flofylove er spent på å møte flofy123 men hennes panda navn er nå panfu_flofy123 men flofylove fikk møte henne i dag. å jeg skriver komentar til deg for at flofylove er borte fra panfu. å jeg har en bra nyhet til deg men dårlig nyhet for meg å det er flofylove kommer heller tilbake på panfu mandag å det er en bra nyhet for deg å ikke for meg. jeg skule ha det moro på sommer ferien uten flofylove å jeg for ikke gjøre det jeg skule gjøre som du ikke bude å vite. jaja flofy123 er tilbake å det betyr at flofylove kommer til å være utenfor når vi blogger men hvem bryr seg om flofylove. flofylove er ikke søt på panfu å det vet jeg for jeg har vert mest lamme henne på panfu. å jeg er glad at ingen bryr seg om flofylove. men litt trist at noen blokerer henne på panfu å når hun er alene så føler hun seg utenfor men uanset ingen bryr seg om flofylove ivelfal ikke når flofy123 er tilbake altid har alle løst å møte meg eller flofy123 i 2010 å ingen vile møte flofylove så flofylove begynte å bli mindre å mindre på panfu å det er bra for meg men takket være deg så fikk du flofylove til å være mere på panfu skule ønske du og flofylove aldri møtes for da har det vert sån vanelig som er at flofylove er aldri på panfu. jeg kan si deg hvordan du greide å få flofylove til å være mere på panfu: du kjønner flofylove leser alle komentarene så leste hun din komentar å da begynte hun å lese bloggen din i juni å etter det så syns flofylove at du er veldig hyggelig så hun vile gjerne møte deg på panfu. å når dere møtes på panfu så ble flofylove forelsket i deg å så gikk hun til meg å sa kan du spøre supermathias for meg å jeg sa nei så begynte hun å bare å si ... å da gide jeg opp så jeg sporte deg fra flofylove om å bli sammen å når jeg gjode det så sa flofylove til meg at hvis han sier ja så kommer jeg til å være mye mer på panfu i 2011 å når du sa ja å flofylove fikk vite det for jeg sa les bloggen til supermathias å hun har lest innlegget så gikk hun rett til panfu å så begynte vi å blogge igjen flofylove er nesten bare på panfu hvis du er på panfu eller jeg. så begynte vi å krangle så vi blogget ikke på en uke å så kom katt97 å snakket med oss så ble jeg og flofylove venner igjen. så ble jeg forelsket i chali men jeg sa ingenting til deg eller flofylove. å hvis du tror jeg liker chali nå så er det nei bare sån en venn nå. jeg har ikke så løst å være sammen med chali for at han føler etter meg å da ble jeg lei av det så jeg gjorde på min måte å bli slem å plagge flofylove å noen ganger for jeg flofylove blokert fra chaten det er min måte å få noen til å bli sint på meg. å hvis flofylove leser dette så må jeg si unskyld at jeg fikk deg og supermathias nesten slåd opp ¨å jeg må også si unskyld til flofylove at jeg fikk henne blokert vek fra chaten og at jeg plagger flofylove å noe arnet som flofylove vet som jeg bude ikke å si til deg.
    men jeg mente det siste jeg sa flofylove om supermathias å det var at han er litt søt. å flofylove ikke komenter tilbake for jeg vet hva du kommer til å komentere du kommer til å klomentere: regine13 du synes ikke at supermathias er litt søt du synes at han er veldig søt. å det er ikke sant det jeg sa supermathias så ikke bry deg om det!!

    hilsen regine13 ps: chali vi er bare venner.

    SvarSlett
  2. TAKK FOR INFORMASJONEN. OG CHALI ER VELDIG LEI SEG. VISST DU HADDE SAGT AT HAN SKULLE SLUTTE SÅ HADDE HAN GJORT DET.

    HILSEN SUPERMATHIAS

    SvarSlett
  3. unskyld chali. skal aldri mer komentere til doker igjen å det lover jeg dere.

    hilsen regine13

    SvarSlett
  4. supermathias kan du logge inn på mandag for da logger flofylove inn!!

    hilsen regine13

    SvarSlett
  5. tror ikke det regine13 du greier ikke å la være å komentere til flofy123 eller min blogg så du greier ikk eå la være å blogge på denne bloggen. leser bare noen komentarer.

    hilsen flofylove å jeg kommer kanskje i dag kloka 15.00.

    SvarSlett
  6. hei supermathias og chali!! savner dere flofylove??
    for jeg fikk høre at neste uke er siste uka flofylove kommer til å være inne på panfu å når neste uka har gåd så ser jeg ikke henne før det er i 2012 så jeg skal være lamme henne hele neste uke når hun er på logget du bude også å være lamme flofylove neste uke. å jeg savner flofylove alerede!!!!!!!!!

    hilsen regine13

    SvarSlett
  7. hade supermathias!! jeg kommer på panfu på mandag tirsdag onsdag torsdag fredag å så kommer jeg ikke tilbake til det er 2012 hade!!
    kommer til å savne deg.

    siste komentar fra flofylove i året 2011. hilsen flofylove

    SvarSlett
  8. hvis du har noe spørsmål så er det bare å spøre meg.

    siste komentar fra flofylove

    SvarSlett
  9. OKI JEG KOMMER TIL OG SAVNEDEG SÅ LENGE.


    HILSEN SUPERMATHIAS

    SvarSlett
  10. supermathias du for ikke mere komentar fra flofylove.

    hilsen regine13

    SvarSlett

DU ER HJERTELIG VELKOMMEN TIL Å KOMMENTERE PÅ BLOGGEN VÅR. VI VIL FJERNE KOMMENTARER SOM INNEHOLDER STYGT SPRÅK.