onsdag 22. juni 2011

VIDEO

HEI PANDAER

JEG HAR EN GAVE TIL DERE. OG DET ER EN VIDEO FRA MEG. HÅPER DERE LIKER DEN:

http://www.youtube.com/watch?v=IiE7U7PXo0c&feature=mfu_in_order&list=UL

KLIKK PÅ LINKEN. VI VET HVORDAN VI LEGGER INN VIDEOEN PÅ DEN ANDRE MÅTEN. MEN NÅ GJØR VI DET SÅNN.

KOS DERE MED VIDEO.

HÅPER DET VIRKER NÅR DERE KLIKKER PÅ LINKEN.

VI FÅR SE.

OVER OG UT

SUPERMATHIAS OG CHALI

ps, JEG TAR VIDEOER PÅ PANFU HELE TIDEN OG JEG LAGER VIDEOENE. VISST DERE VIL VITE HVORDAN MÅ DERE FØRST HA YOU TUBE KANAL PÅ PANFU. SEES DA...

8 kommentarer:

  1. KUL VIEDO!!!!!!!!!!!!!!

    vel...
    woops!!!
    SÅNN, DET VAR BEDRE.
    MEN JEG GLEDER MEG TIL Å VERE DEN FØRSTE SOM LEGGER INN EN KOMMENTAR.



    HILSEN HENL

    SvarSlett
  2. hei supermathias!! veldig fin video du hadde på youtube. flofylove har ikke set den enda for hun jobber med noe. det kan hende at flofylove blir forsinket på panfu kloka 14.00. men når hun er ferdig med å jobbe så skal jeg si ifra til henne at hun skal se den videon.

    å hvis du spør om at flofy123 har set på innlegget så har hun lest det å på virkeligheten kjenner flofylove og flofy123 hverandre å jeg kjenner bege to på virkeligheten du skule ha set hva som skjede i dag. å flofy123 og flofylove de er ikke venner lenger de krangler bare på panfu. flofy123 er tilbake på panfu igjen!!!!
    men det tenker jeg ikke på nå for flofy123 ble blokert vek fra panfu i dag å da kommeer hun aldri tilbake på panfu. men nå må jeg gå for jeg skal blogge lamme flofylove nå.

    hilsen regine13

    SvarSlett
  3. flofylove kom ikke forsinket.

    hilsen regine13

    SvarSlett
  4. hei supermathias!! flofylove liker ikke at noen holder hemeligheter uten å si det til flofylove. så du bude å si hemelighetene nå.
    å chali jeg gjør det slutt.

    hilsen regine13

    SvarSlett
  5. supermathias og chali vi snakker ikke med dere lenger for dere holder masse hemelig for oss å jeg har bare ne til hemelighet å flofylove har bare nå 1 hemelighet nå å dere har 11 hemeligheter. å det er grunnen jeg gjør det slutt med chali som er at han holder ting hemelig for meg.

    hilsen regine13

    SvarSlett
  6. DA MÅ VI INRØMME NOE. DE HEMMELIGHETE ER IKKE SANNE. VI FANT DEM PÅ FORDIG DERE HADDE DET. DET VAR IKKE SÅ HYGGELIG AT DERE SNAKKET OM DET FORRAN OSS. SÅ VI VILLE LÆRE DERE EN LEKSE. OG JEG DET ER HELT SANT DET JEG SIER. OG CHALI ER VELDIG LEI SEG BARE SÅ DU VET DET. MEN DET VAR IKKE VONDT MENT. MEN IKKE SNAKK MED HEMMELIGHETER FORRAN NOEN AV OSS. DET ER IKKE SANT DET VI SA I DAG. MEN DENNE KOMMENTAREN ER SANN. OG VI LYVER IKKE. DET ER HELT SANT. MEN VI MÅ OGSÅ FÅ SAGT UNSKYLD SÅ: UNKYLD. MEN JEG SYNES AT VI OGSÅ TRENGER EN UNSKYLDING. VI MÅ IKKE HA. MEN DET HADDE VÆRT FINT. OG FORRESTEN SÅ ER VI LIT TRISTE. SÅ UNSKYLD TUSEN MILLIONER GANGER. UNSKYLD UNSKYLD UNSKYLD UNSKYLD UNSKYLD UNSKYL OSV...

    MEN MEN. VI SKAL IKKE GJØRE DET IGJEN. MEN DA VET DERE. VI HAR INGEN HEMMELIGHETER. OG SORRY FOR AT VI FIKK DERE TIL OG SI DE. MEN KAN VI FORTSATT SNAKKE SAMMEN.

    HILSEN SUPERMATHIAS OG CHALI

    SvarSlett
  7. du bude heler snakke med flofylove for hun er veldig lei seg å nå leser hun ikke lenger bloggen deres. men jeg kan snakke med dere nå. å hvis dere gjører det igjen så kommer jeg ikke til å snakke med dere igjen.

    hilsen regine13

    SvarSlett
  8. nå har jeg set videon på youtube.

    hilsen flofylove

    SvarSlett

DU ER HJERTELIG VELKOMMEN TIL Å KOMMENTERE PÅ BLOGGEN VÅR. VI VIL FJERNE KOMMENTARER SOM INNEHOLDER STYGT SPRÅK.